Pluis de gekke muis

Pluis de muis is mijn eerste handpop die ik heb gemaakt, die behoort tot mijn poppenkoffer voor het vak Beeld. De opdracht is om vijf washandjes om te toveren naar leuke handpoppen waar Pluis de gekke muis al eentje van is, ook de andere handpopjes die ik ga maken komen nog op mijn blog te staan. Je kan deze muis gebruiken als een extraatje in een spannend muizenverhaal of je kan de muis ook gebruiken in de leukste kaas of muis versjes. Kortom plezier is verzekerd met deze gekke muis in huis.

2 thoughts on “Pluis de gekke muis

    • Hallo, ik heb dat van een grijs washandje gemaakt,de tipjes van het washandje losgesneden en de hoekjes naar binnen genaaid zodat je een driehoekje krijgt. de oortjes zijn met ijzer draad gemaakt met stof rond en gewoon op het washandje vastgenaaid.
      Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.
      Vriendelijke groetjes, Selina

Geef een reactie

